Jiwa Penuh Chenta

Sunday, February 21, 2010

kegilaan.. kesengalan.. kesejukan.. keghairahan.. kegayatan.. kepenatan... 2

ok... ni post ke dua tentang genting hahah banyak giler gambar siot... (hampir giler!!!!) tak tahu mana satu yang nak dipublishkan pada dunia... ye la kan... (aku kan artis!!!) hehehehe

ok, walau pun ni post ke dua... aku akan mulakan dari mula... hehehe mesti la ada mukadimah kan... apa la korunk nih.. nak baca ker??? baca la... lepas tuh bagi krtikan kan... kritik mereka.. jangan kritik aku yang artis nih... haha aku akan jawab... " NO KOMEN "




ok, ni pic semasa kami yang cun saja nih tgh beratur.. hahaha sampai2 je kena beratur.. macam budak2 sekolah.. rasa nak tembak je sorang2.. biar mati mengelupur di medan menunggu nih.. hahaha (sadis giler!!!! saiko nya orang...)


ekceli, gambar nih ayu suka.. haha aku tak tahu naper dia suka... haha maybe dia nampak kurus kot. hahah aku kan GEBU... haha ulang taip: aku kan GEBU!!! haha tapi apa pun, aku memang suka pic nie.. sebab zira, haha sungguh cute bila dia macam tuh.. hahah MANJA la kunun.. piraaahhh.. weh , korunk nak tahu dia nih.. garang giler.. suka menjeling dowh.. haha aku BENCI bila dia menjeling....!!!! SUMPAH!!!!


hahaha yang ini ija... haha dia cukup tak suka pic nih.. sebab dia membenarkan lalat memasuki mulutnya dengan senang dan lenang.. hahaha ija, adik tecik aku cakap kan...

si tecik--> " along marah ker??, tak baik marah2.." 
aku----> " kenapa??" 
si tecik-----> " haha nanti itam jual along" 

hahaha si tecik ni nak jual aku... haha ko nak ija?? hahah marah la pada aku yang manja nih.. hahah ye, saya mengaku saya manja... so, mari lah ramai2 memanjakan aku lagi.... hikhik....

hehe sebelah aku ayu, haha dulu zaman sekolah2 selalu kikis duit dia.. haha sebab dalam geng kami dia paling kaya.. haha dah besar nih bak kata hencek.. " BELANJA MASING-MASING - BMM " hehe so aku pun dah lupa macam ner cara nya aku nak kikis dia lagi.. haha apa-apa pun, aku tetap sayang dia.. haha ye la, dia kan sumber kewangan aku.. haha ada ke patut macam nie.. haha nasib ko la ayu...

YANI, SAYANG AYU...

 

wah, cun giler artis nih.. hahaha giliran aku lak kan nak berposing asik korunk jer.. haha sengal dowh.. ehehehehemmmm... so ada rupa jadi calon isteri tak?? manis je kan.. hahaha (sedang mempromote diri sendiri)

haha mama, jangan baca post kali ini.. hahaha sebut pasal mama kan.. mama tanya aku...

mama---> " along dah update blog??"

aku---> "lum ma," (sambil geleng pala)~~~~ 

dalam hati (haha dah sudah update.. banyak post lak tuh)

isk..isk... elakkan aku jadi anak derhaka... uwaaaaaaaaaaaa =(


 

mari aku kenal kan dengan kawan baik aku.. hahaha yang kepala ke bawah tuh.. dia tuh XBF aku.. haha nama dia BATMAN!!! hahaha ekceli benda tuh lembut.. hahah dan ada bau!!! uwerkkkk ok, yang berderet2 tuh... kembar 4 ok.. hahaha nama dia aku pun lum tahu lagi.. tapi aku mahu nama kan sempena nama ZIRA, MIMI, AYU N IJA... hahaha mereka kan BEST FRIEND aku.. hehehe ekceli, aku sungguh benda2 yang nampak menyeramkan.. heheh 


 
hahaha suka dan suka pic nih.. haha terserlah KENAKALAN aku.. hahaha aku kan nakal plus manja.. ehehe WEI, BEST KE KORUNK KAWAN DENGAN AKU ERK?? sila jawab dengan ikhlas erk??? hehehe

 

hehe sibuk je korunk... aku nak ambik pic ni berdua je dengan ayu.. haha semak je korunk2 nih.. hahaha tapi aku tahu.. korunk ni kan OBSES dengan artis macam saya kan.. hahahah so saya benarkan kamu berposing dengan saya yang CUN ini.. hahaahaha 

oh, ye mimi.. zira peluk aku lagi... dia kata peluk aku macam peluk teddy bear.. hahaha

(aku kan GEBU!!!!)

 

ok, last but not least la kan.. apa pun aku enjoy kuar dengan dak2 sewel nih.. haha

aku perkenalkan barisan2 ratu kota keriangan..
dari kiri; ILLYANI, AYUNI, RUSNIJA, HAZIRAH DAN SYAMIMI..


aku yang happy,

 





No comments: