Jiwa Penuh Chenta

Wednesday, February 17, 2010

kegilaan.. kesengalan.. kesejukan.. keghairahan.. kegayatan.. kepenatan.. 1

hahaha 
 saya la penunggu gua

di 

kota keriangan..

memegang trade mark...

"MAKAN BUDAK..MAKAN BUDAK.."

hikhik... kesengalan sudah melanda...

otak semakin parah.. jiwa semakin cedera... hati semakin berdarah..

KALIAN 

pengubat duka dan lara


semalam ker erk?? haha aku lupa..
tak per..

tarikh sepatutnnya

16 februari 2010

tempat

KOTA KERIANGAN

yang terlibat

ILLYANI, SYAMIMI, RUSNIJA, AYUNI, HAZIRAH

(susun atur nama ni salah, korunk jangan nak pilih mana.. semua dah berpunya..aku je single.. hahaha)


gila bercamera..

kali ni permainan tak banyak yang kitorang main
sebabnya..

ada dua budak yang penakut nak naik benda2 yang adventure ini.. hahaha

nama dia

HAZIRAH...


yeahhh ni dia.. hahaha
muka je nampak ganas
dalam
hati ada taman

hehehe

siapakah mereka ini??

baie kata diaorang nih pelakon cite sifu dan tongga..
haha benarkah??

pelbagai aksi menakutkan telah dilakukan oleh mereka..

MAKAN API!!!!!

gerun sungguh.... hikhikhikk...

(sila abaikan wanita berbaju merah kerana dia tiada lam list jadi kawan saya!!!)

 
space shoot ker???

sungguh mereka ni berani giler..
HATI KAMU KERING LA SIOT!!!

wa muka ganas pun cuak gile nak naik atas tuh..
mana la tahu kot2 naik je 
tiba2 hilang.. haha
tak ke naya nanti...
aku gayat orang nya

aku takut sungguh dengan benda yang melayang2.. hahaha




sungguh!!!!
suka gila dan hampir gila
kerana
cukup suka
dengan gamabr ini
hahaha
posing maut semuanya..

bikin hati laki cair
(kot!!)

haha


 

gamabr ini telah mengundang kontrovesi dihati zira
dimana ia cuba menabur fitnah
bahawa aku amat bernafsu dengan bateri palsu ini..
haha
kesiotan telah berlaku skang nih.. huh
LOL..
nafsu ku adala.....

jeng...

jeng..

jeng...

adalah....

biarlah..

rahsia....




yeah!!!!
aku suka...

last time gi genting tak dapat naik game sungai rejang nih..
so aku paksa mereka2 semua ni semua naik game nih..
haha
basah
kuyup
(bukan Zul Kuyup ok...)

heheh 
best kan??
dengar cerita

ada orang sedang erat memeluk seseorang semasa ia berada di sungai rejang nih kan..
haha
siapakah ia????

(jawab cepat!!!)

p/s: akan bersambung... aku sedang menunggu ayuni uplod gambar.. hahah

TENSION TULL !!!]

cepat la sikit sayang....

yang sedang bergembira,

 

1 comment:

Anonymous said...

syamimi says-->hahaha mmg melepaskan gian ko naek sg.rejang tue..kami menurutkan saje..tp kecian kat ayuni..ko menganayai dia..haha