Jiwa Penuh Chenta

Wednesday, January 19, 2011

allhamdulillah~~


" dalam hidup ni dalam semua perkara perlukan penyesuaian. aku dilahirkan sebagai aku. kau dilahirkan sebagai kau. aku adalah aku dan kau adalah kau. kalau aku dan kau boleh bersama, itu adalah satu rahmat... " 

=)

allhamdullilah.. perkara baik2 je yang berlaku sekarang ni.. syukur pada Illahi.. dan aku percaya, setiap segala yang terjadi ada hikmahnya.. =) nah, Allah dah berikan sedikit kegembiraan.. nikmatilah.. guna dengan sebaik mungkin.. tuntut ilmu sepuas-puasnya... dan aku harus berubah jadi seorang yang lebih matang... 
aku tak minta kau kagum dengan aku.. tapi aku minta kau sedekahkan aku ilmu yang aku dahagakan dari kau selama ni.. dan insyallah, andai ada peluang aku.. aku mahu kau kagum dengan aku.. sebut nama aku dimana kau berada... [arghhhh tingginya cita-cita aku kan?!]

but who care..


aku sakit~~ tadi result blood test yang aku ambil tiga hari lepas.. hohoho hidup perlu diteruskan... walaupun darah tu pekat dan likat.. bak kata nurse tuh kat aku "pekat darah awak ni, cukup zat besi.." hakikatnya.. siapa yang tahu kan... tapi itu bukan halangan kan?! hehe... senyum jer... Allah lebih tahu apa yang terbaik untuk hambanya.... dan sabar itu kan indah~~ so life must go on....  <3


 

No comments: