Jiwa Penuh Chenta

Thursday, January 27, 2011

Entry Khas untuk Tan Sri Yusri Samari

NOTA: tanpa sebarang editing dari adobe photoshop.. dan masih lagi freshh ibarat pisang goreng panas....



kerana lagu jiwang diblog aku.. dia menjadi seorang yang sangat GARANG!! hahaha owh beliau selalu singgah sini rupanya.. hahaha lepas ni kena sediakan karpet merah ar.. hehehe owh Tan Sri, saya padam eh lagu kat blog saya.. sebab saya tak nak kehilangan kawan.. karang ada yang sakit jiwa sebab tertekan setiap kali singgah di blog saya.. hahaha

kawan, jangan marah eh.. garang2 tak best ooooo....


 

p/s: owh perasaan tajuk kena rejek lebih sakit dari putus cinta... 
sungguh hebat.. dah la rabak mata aku.. 
jaga siang dan malam....
grrrrr

2 comments:

Fieza Areyza said...

Tan Sri YS..
Wah xpasal2 dapat title...

Yaniey Cikedies said...

hahaha ish...
beliau asik pot pet je kat group tuh.. suh delte...
lepas tuh siap wall.. haha
sungguh GARANG!!! ngeeee