Jiwa Penuh Chenta

Sunday, January 23, 2011

UjianNYA

Doa: boleh buat orang lemah jadi kuat.. boleh buat orang tak percaya jadi percaya. 

Sakit: kata seseorang itu penghapus dosa-dosa kecil. 

Aku: harus kuat (kena doa).. sakit itu kan penghapus dosa-dosa kecil.. bertuah kan?!

p/s: aku nak cari keja sambilan la kat terengganu.. mana eh lubuk part time?! really need money rite now.....

p/s/s: engkau harus kuat.. harus dengar kata.. makan ubat ikut jadual.

p/s/s/s: semalam jumpa kau, makin hensem, baru 3minggu aku tinggalkan kau. seolah2 kau bahagia hidup sendiri. nah! teruskan.. aku doakan untuk kau.

p/s/s/s: engkau, arghh kau tahu aku sayang kau.. jadi jgn guna pakai kasih sayang aku. hidup baik2.. jaga amanah yang diberi pada kau berbelas tahun dulu...

p/s/s/s/s: dan kau?! aku akan hantui hidup kau. haha ni ugutan.!!






"hati perlu kuat, jiwa perlu tabah, akal perlu waras, badan perlu gagah, doa berlipat ganda, berserah dan tawakal padaNYA...."

No comments: