Jiwa Penuh Chenta

Saturday, December 04, 2010

monsun cup 2010

bertuah jugak tak balik KL awal. lau tak Didi tak bawak aku jalan-jalan kat Riyaz untuk cuci mata tengok abang2 ni main kapal layar.. hoho okeh, mari kita biar gambar berbicara okeh.. =p


ni kat kawasan cindai ballroom kot, aku pun dah lupa nama dia
didi sebut tadi.


terasa seperti di Paris. Pija kata la.

hoho... suka bergambar.

paling suka view nih.. tapi didi kata lagi cantik lau aku 
tak mara dia tadi. haha ngok tul dak tuh..
(suka; lampu dia bersusun panjang. nice capture)


muka didi langsung tak ikhlas.
sebab aku paksa dia bergambar dengan aku.
[paksa untuk cover perut aku. haha]


cover perut lagi.. haha

malas dah aku nak cover perut. haha
[perut buncit.memang pun]


frenz ya..... <3 <3 <3

seperti di luar negara tak?? 
[pelis percaya okeh!!]


senyum ... weee

nampak perut aku berlapis.demmm..
budak ni jahat.. dia nak tolak aku jatuh masuk sungai tuh..

sekian, terima kasih. sangat seronok sepanjang aku bercuti di Terenganu dari 29hb nov 2010 hingga 3hb dis 2010.. sok 4hb dis 2010 nak balik Kuala Lumpur dah.. ngeeee [setelah kena paksa oleh seseorang untuk balik KL]


 
p/s: kakak kata dia tengok aku dari jauh.. nape eh??

No comments: