Jiwa Penuh Chenta

Friday, December 31, 2010

dah cuba yang terbaik~~

maaf.. sekali lagi jatuh kecundang... dah cuba yang terbaik... sungguh.. dah buat yang terbaik.. bukan tuk sapa2.. tapi tuk diri sendiri.. tapi kenapa tuduh yang bukan2....nak mara-mara je.. jangan perli2.. jangan sumpah2.. telinga ni sakit.. hati ni pedih.. tahu harapan dah hancur berkecai.. tapi sungguh aku dah buat yang terbaik.. dah bersumpah dan berjanji.. dah berlutut sembah ke bumi.. cium kaki, bersumpah untuk lakukan yang terbaik.. bukan tuah aku tahun ni.. tapi kenapa.. kenapa harus jadi macam nih..

tuduhan tuh sakit... sikit pun aku tak kejar keseronokan.. sikit pun aku tak lupa aku pernah rasa dihina dan dikeji.. tapi... semangat aku kian luntur tahun ni... sepanjang tahuun bermacam-macam dugaan datang bertimpa2.. 

kenapa KAU beri aku ujian bertimpa-timpa.. kering dah air mata ni nak menangis.. tak cukup lagi aku diuji.. dari kecik sehingga dewasa... ini kah tanda kasih sayangMU..?? kalau ini aku bersyukur YA ALLAH.. maka kau pinjamkan KESABARANMU.. semoga aku kuat hadapi ujian MU....

No comments: