Jiwa Penuh Chenta

Sunday, October 10, 2010

today is 10.10.10

full of love...

hey.. kamu!! ye kamu la.. agagaga
serasa seperti aku rindu kamu la....

*nanti aku cerita tentang kamu a.k.a dia*

p/s: dia yang aku maksud kan bukan dia yang pernah aku lepaskan dulu.. cukup la.. aku tak mahu tunggu.. kau pilih jalan kau.. aku pilih jalan aku.. tapi kita tetap sahabat kan kawan??

huh... satu hari di sekolah program itu ini.. dengar itu ini... arghh bising sungguh!!
tulis mereka di kertas " fasilitator sexy" wut??
im just wearing baju kurung and selendang.. which part i look sexy?? haha so howt rite??
nevermind... kau tak de hak nak judge aku.. aku bahagia dengan cari ini....

dan yang aku pasti tadi.. aku gembira.. senyum.. dan suka.. suka seksi?? pilih neraka atau syurga?? bukan kau TUHAN.... tuk jatuhkan aku hukuman.. kau juga manusia biasa.. aku selesa begini... TERIMA KASIH KERANA TEGUR!! aku hargainya....

*diam.fikir.senyum.sengih.dia*

hari ni 10.10.10.. lepas tuh aku tunggu 20.12.2012 ada dalam masa dua tahun lebih..

*ekceli tak pandai nak kira*

aku suka tarikh tu.. its my birthday.. haha berangan2 mau tunang or nikah pada tarikh.. dengan siapa?? dengan jodoh ku yang telah ku ikat janji dengan dia di alam Ruh..... engkau suami.. engkau kekasih.. engkau sahabat baik ku.. moga kita dipertemukan oleh ALLAH S.W.T terima lah aku seadanya..

*gila kentang*
 
aku gila akan chenta dan perhatian...

kamu, haha selalu pesan jangan nakal2.. adakah kita sedang berchenta?? hey cepat2 la ngaku.. aku malu dan keliru..

*muka sedang merah*

seperti kisah tri dan fynn jamal...

argghh gila.. aku selesa dengan kamu... kamu??

jeng..jeng..jeng....


p/s: kadang teringin tuk belajar erti tanggungjawab.. 
tapi takut untuk lalui pengalaman itu.. 
sebab pernah gagal sekali...
maaf kalau kau lihat aku seperti angin...



2 comments:

Aidy Shahiezad said...

sekali gagal tak bererti gagal selama2nya... tp, ada kemungkinan gagal kedua dan ketiga kalinya saje.. apa pun, jgn pernah takut mencuba... hehe...

my latest entry:

Jika Kamu...
(http://aidyshahiezad.blogspot.com)

Illyani Ismail said...

aidy,
haha tak pernah tidak kamu lam memberi komen.. hehehe
yup... tapi takut jatuh dilubang yang sama kan???
hehe