Jiwa Penuh Chenta

Friday, October 15, 2010

bila demam dan selesema.dadah adalah satu keperluan.

Aku macam mabuk. Semuanya macam mimpi buruk dalam lena yang panjang. It was like, meletakkan diri dalam koma yang teruk. Yang lama, yang lemah, sebab diri sendiri tak mahu bangkit. demmm... satu hari tido. pala dah terhuyung-hayang. nasib baik Adik belikan nasi air. lau tak badan penuh dadah. suara dah macam ella. rawks bebeh!! telinga semakin pekak. keseimbangan badan semakin kurang. mata pejam celik pejam celik. air mata asyik keluar. badan mengigil kesejukan. parah!!.

aku perlukan tangan yang kasar, bahu yang bidang, kekuatan seseorang lelaki, aku perlukan pelukan, aku perlukan sentuhan mama, aku perlukan suara abah yang garau. aku perlu balik rumah!! aku tak perlu dadah.. dadah buat aku semakin SAKIT!! semakin jauh dengan dunia luar.

*diam* *pejam mata*

arghhhh.. tak leh berfikir. hidung tersumbat buat pernafasan semakin sukar. benci bila malam tiba. sejuk.sungguh!! aku perlukan haba untuk hilangkan kesejukkan. terengganu nape sejuk sangat dikala ini. kau tau kan aku sakit. badan ni lemah sebenarnya. hmmm....

maaf, aku tak mampu nak beri komitmen pada hari ini.

pohon aku punya kekuatan untuk bangun.. hey yani, jangan ambil dadah!!! aku tak teringin sekali rasa dan nikmati saat begini..... aku mahu sihat.. cepat la.. langsung tak cargas... !!

p/s: menjadi permerhati kadang-kadang sakit!!
cukup-cukup la kau buat kisah sedih.



 

No comments: