Jiwa Penuh Chenta

Thursday, October 28, 2010

seketat2 dunia rasa ni.. infiniti!!

October 27 at 2:06am
apakah kamu,mcm mn kah kamu,siapakah kamu,bagaimanakah kamu,.........jwpannya =
~mmg dh terima seadanya....~
~huhu~ 

syahdu je ayat beliau nih... bikin perasaan ku jadi jiwang jer.. tapi kena kaberline baik punya... wa kan rocks.. hehehe muka je ganas ni... kadang2 bila datang bunga2... terus jadi taman permainan.. =) TERIMA KASIH!! walaupun ayat ini biasa kamu dengar.. tapi sungguh terima kasih!!

12jam yang berlalu... saat aku tulis entry ni jap 10.12 pagi bersamaan hari khamis.. Mama cuba merungkai segala persoalan yang bermain dibenaknya.. ye aku suka main hide and seek minggu nih... tak tau nape....?? anda nak join... ngeee.....
setelah disoal selidik seperti polis pencen maka....
[aku pendekkan cerita]

letih la nak tulis panjang2 hehe [mood wa mood malas ari nih]

pesan mama harus dipatuhi dan diingati:
  1. bila berkawan segalanya kena ada batasan yang tertentu...jaga segalanya...kerana ia melambangkan harga diri kita...jadilah insan jgn jadi manusia hanya beralaskan nafsu semata-mata.....
  2. doa mama akan sentiasa mengiringi kalian berdua...apapun utamakan pelajaran...dapatkan apa yang kita impikan dahulu..bukan senang untuk kita menuju ketahap yang sedia ada...yang penting tunaikan dulu tanggungjawab sebagai pelajar dan anak yang sentiasa menghargai jasa kedua ibu bapa....amin 
benarkan restu sorang ibu itu penting... THANKS mama... luv u so much...

banyak benda aku nak cerita tapi biarlah hati aku je tahu... bukan tak nak kongsi rasa ini.. MAAF... rasa ini kepunyaan aku sorang... hehe aku kan tamak... so RASA ini aku punya... buat pe nak cerita kan.. hehe.....

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
hehe nak lagi??
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
hurm.. okeh la... aku rasa macam sumthing je entry nih.. mungkin aku sekat apa aku nak tulis kot.. rasa macam tergantung je.. haha tak pe2... 


 

1 comment:

Aidy Shahiezad said...

rasenya, jiwa rock tue dah sket2 ilang dari jiwa tue... dah smakin nampak jiwa taman bunga yg try kaber baik tue.. huhuhu... :P

visit my latest entry:-

Persembahan Dari Sisi...
http://aidyshahiezad.blogspot.com