Jiwa Penuh Chenta

Friday, October 08, 2010

dua orang je.....

setakat ni dua orang jer.. 
wut???
apa yang dua orang je eh...
jeng..jeng..jeng.....
ngee~~~
hahahaha

okeh la... bila fikir2 balik kan... bila direnung2kan balik.. rupa2nya... benda macam ni pernah terjadi dulu... haha [gelak!!! sungguh aku sedang tersenyum]

:::::::: mood tengah baik ::::::::

dua orang je yang aku pernah minat dan akhirnya jadi kawan baik aku...

1. kita kawan baik dunia akhirat
2. kalau kawan, kawan sampai mati

word diatas tu dialog mereka berdua.. hahaha [wa kena rejek!!!]... ekceli dulu je rasa macam tu.. tapi sekarang aku hargai mereka yang sentiasa ada disisi aku.... yela, bukan senang nak dapat kawan kan... haha lawan ramai la... hehehe

hoh!!! dua orang ni... aku pernah minat dulu... [statement berani mati] kenapa aku tulis entry nih.. sebab aku tgh rindu dua orang ni secara tiba2.. rindu seyh... balik KL hangout sama2 eh... hahaha

rindu mama, ibu, abah n adik2... ish!!! RINDU!!!

jap..jap..jap....

bangun pagi dapat mesage dari Dear... haha ngeeee... u make my day wonderful... thanks Dear.... [awak suka saya eh??]

haha okeh pe aku nak citer sebenarnya... ntah la.. tapi aku nak share sumthing.. cuma dunno how nak tuliskan bagi ia sampai kat korunk... ngeeee~~

korunk percaya tak LELAKI n PEREMPUAN leh berkawan baik?? haha sila percaya k... lalalalalala....

hey, kalau ari ni bday aku kan.. aku nak cakap.. TERIMA KASIH SEBAB SUDI JADI KAWAN AKU SAMPAI MATI, DUNIA DAN AKHIRAT.....

ehehe untuk Dear, ekekek sila jangan jemu 'berchenta' dengan saya... hahaha [perasan lagi yani nih!!!] bila nak dating ni Dear... ???.... Dear, pondok hati Dear kosong tak?? hehe boleh singgah tak?? tapi tak berani nak duk lama2.. nanti terperangkap... hehehe ngee~~~

::::: pesal senyum tak habis lagi nih ::::::

eh jap.. Dear, hahah nak nyanyi lagu ni jap...
~~~ "buat apa dicerita bahagia kita rasa..biar tak dipercaya.. peduli orang kata...."~~~

untuk aku, hehe Dear pesan " jangan majuk, bila majuk nanti aku moody, bila aku moody, aku fikir bukan2 mula la fikir masalah dan macam2 lagi... so senyum jangan majuk2" lebih kurang macam ni lah pesanan dia.. ekeke.. mekasih yer.....

yang sedang tersenyum tanpa henti,


 
p/s: aji cakap semalam.. 
1. "akak, jangan biar diri terperangkap lagi"
2."akak, cari sesuatu kan dalam diri lelaki2 yang akk kenal tu"
3. "sebenarnya akk tengah tggu sesuatu kan?"

dan aku jawab balik
1. "suka macam nie, baru ada thrill"
2. "akk cari 
dimana akk leh letak kepercayaan pada mereka, 
sebab kepercayan tu terlalu rapuh" 
3. "akk dah tak tggu dia.. 
kisah dia dah lama berkubur, 
dah nak masuk 3tahun"


4 comments:

khay_sengal said...

jiwang carrot betol!!~

Illyani Ismail said...

khay,
hahaha biar la.... ekekkeke
dengki!!!

inviman said...

ahh~~!! sudah la engko yanie...weeekk~~!!! tuihh~!!! hahaha...
(ak sedang sakitkan hati ko)...hoho...
anyways, b4 u get married, i owes be 4 u...friend jer tau, xde bende lain...aku sepak kau jap lag klu pikir bukan2...wahahahaa....say kat dear ko tuh, slmt menempuh kesusahan.....larikk~~!!!!!!!!!!

Illyani Ismail said...

fuad reke!!
hahah seyes kot....
haha jap lagi aku wall dia.. say apa yang ko say.. hehe
weh.... ko hurang pe nih?? tak faham aku... hahahha