Jiwa Penuh Chenta

Wednesday, November 18, 2009

harapan BINTANG = ILLYANI


Lirik Lagu: Tunjukkan Aku

Musik dari jiwa
Lagu dari hati
Cerita sepurnama
Canda dan menangis

" Jiwa aku mengalun melodi, lagu yang hasil dari sanubari ku moga mengharap cerita cinta ku sesempurna insan lain.. dalam senda gurau dalam sedu sedan "

Belum ku selami
Caturan terjadi
Lelah dipukul badai
Apa mungkin terlerai?

Oh…

" baru ku nikmati kasih sayang mu itu perpisahan telah terjadi andai ini takdir ku aku akur dengan perpisahan ini
tapi aku ingin cuba dan terus mencuba
kerana ku tahu kau milik ku "


*Soalan tersendu
Balas hampa bisu
Tuhan, tunjuk sesuatu
Apa dia yang satu itu?

Tunjukkan aku
Tunjukkan aku

Chorus:

Apa bisa ku cinta
Kamu seperti mana
Aku dicinta kamu?
Aku dijaga kamu?
Atau kamu terlalu
Indah buat diriku?
Beda dari diriku?
Aku pun tak menahu

" kau terlalu sabar dalam mencintai ku...
kau terlalu sabar dalam melayani karenah ku..
kau terlalu sabar...
dan kerana kesabaran mu ku takut..
seandainya bila tiba masanya
kesabaran mu semakin menipis..
tapi ku pohon pada tuhan tunjukkan aku.."

Aku pun tak menahu
Aku pun tak menahu

Apa bisa ku cinta?
Apa bisa ku cinta?
Apa bisa ku cinta?

Tuhan, tunjukkan aku

" saat2 ku ingin BERHIJRAH ku mohon pada TUHAN tunjukkan aku "

with love,


No comments: