Jiwa Penuh Chenta

Saturday, November 07, 2009

EXAM = PANTAI = MANDI


ni la background pantai tok jembal......
huhu :)




bila la nak tangkap pic lagi dgn korunk
heheh pka i mis u la dear...
ahaksss......


hehe berjemur di tepian pantai yang indah
(indah ker????)


Walaweh dah 3 entri dah aku post pagi ni... hehehe

bukan apa... sekadar nak bercoleteh di blog aku... my blog my rite... kan..kan.. heheh
so ni ada satu aktiviti pelajar U di blog IM... kami semua yang duk bilik IJ dah terpisah jauh....

untuk cik fikah
dia ni dah duk umah sewa..so mmg tak dapat nak join kitorang mandi pantai ar..hehhehe
mun kitak ada, kan best....


yang ni lak dak dila,
dia dah duk bangunan lain..so jarang jumpa..
dan dia agak bz sikit orang nyer.. hahah

dan ini adalah aku...
tetap aku.. suka akan pantai dan dilanda ombak...
main pasir..
agaknyer tak puas main pasir masa kecik2 kot.....

wei korunk ni baru 1st time tau
aku cuba skateboarding nie...
hehe perghhh pegang je lebih la dear... heheh
korunk nak cuba ker??
aku rasa hebat walaupun benda tu
hanya papan playwood je...
korunk tertipu ker??
heheh bukan niat ku nak
manipulasi korunk...
tapi ini la yang terjadi setiap kali aku
nak exam....
dan ini adalah aksi pija yang paling mahal...
saat2 ni dah tak fikir malu ke apa...
janji kita betul2 rilek kan dear....

so pantai tok jembal...
next week aku mandi lagi kat sana...
lepas ni cuti sebulan.. bulan december lak kita ketemu....


1 comment:

Faiz Rev said...

dinie bulat xde ke???

aiseh...