Jiwa Penuh Chenta

Saturday, November 07, 2009

ada rahsia demi rahsia


"senyum itu kelembutan
ketawa itu keriangan
namun disebaliknya.....
ada rahsia demi rahsia"

what i want too share?? senyuman itu satu kelembutan... AJI, 1st time akk jumpa ayat ni... hehehe maka berbanggalah orang2 hebat... :) selalu kita dengar senyuman itu satu sedekah.. but ni satu kelembutan... bagi yang ikhlas terserlah keikhlasan dan kelembutan disaat2 mereka tersenyum pada insan tersayang (umum k, bukan untuk kekasih sahaja..)

dan bagi yang suka ketawa itu keriangan.. aku juga suka ketawa... ketawa kerana apa yer?? hurm.... ntah la.. kadang2 aku ketawa di saat2 orang lain kata perkara tu lawak... benarkah??? kadang2 aku ketawa melihat keBODOHAN sendiri..... benarkah??? aku ketawa kerana aku rasa aku nak ketawa....

hidup aku.. mati ku... ada rahsia demi rahsia.. ye la kita tak tahu kan bila kita akan mati.. kalau dah sampai ajal... tgh taip post ni pun nyawa aku leh dicabut... nauzubillah... semoga nyawa aku ditarik dalam keadaan yang baik... AMIN....

dulu aku suka berahsia... skang pun aku berahsia... lebih senang aku pendam apa yang aku rahsia.. munkin mereka berada dekat dengan aku.. melihat aku dari sudut pandangan.. aku ni manusia paling terbuka... jenis tak kisah... namun hakikat yang aku cuba aku elak atau tak mahu aku akui ialah aku ni seorang yang sentiasa berfikir apakah perkara yang boleh membuat orang lain tima aku seadanya...

so disebalik senyuman ku ada rahsia demi rahsia... semoga aku sentiasa dalam rahmat ALLAH S.W.T ........


No comments: