Jiwa Penuh Chenta

Wednesday, July 29, 2009

darah gemuruh ku...

salam... post kali nie...
tadi ada Cikgu ofer aku jadi fasi... terus serta merta aku jadi pitam... haha darah gemuruh ku tiba jua akhirnya...

hurm tarikh keramat 14 - 16 ogos nie... aku balik KL 13 ogos sampai 14 ogos pagi..jadi aku perlu rushing pergi ke Alang Sedayu... thank God.. hurm.. aku baru tercari2 macam ner aku nak develop diri aku ni.. nah..!! rezeki ada depan mata... hurm... tapi...

tapi apa lagi yani.. take the peluang nie... bukan semua orang leh dapat benda macam nie... peluang yani... take it or leave it...

NOPE... i must try kan.. tak reti leh belajar... tak tahu leh bertanya... malu tanya sesat jalan... bukan kah kita sentiasa dalam sesi pembelajaran... hurm... thanks Cikgu... bg saya peluang n percaya pada saya... hurm...

semoga aku ada kekuatan untuk itu... AMIN...

No comments: