Jiwa Penuh Chenta

Wednesday, July 22, 2009

episod cerita cinta ku





aku dan cinta memang susah nak dipisahkan... sebab aku suka cinta.. aku suka rasa ni sangat2...aku suka bila aku jatuh cinta... tapi tak suka bila aku putus cinta... hurm... mayb aku ni jenis mudah suka orang tapi tak mudah untuk jatuh cinta..
saat aku jatuh cinta.. aku rasa dia aku yang punya smpi ke syurga.. mendamba kan diri pada nya... haha ni lumrah la bg orang jatuh cinta kan...

apa yang akan kita bt bila kita jtuh cinta..
1. kita akan senyum sorang2... :)
2. kita kan rasa rindu sangat2 kat dia...
3. bila mak kita lalu depan kita pun kita tak perasaan... indahnya bila jatuh cinta...
hahaha
4. tangan kita tak lepas dari pegang hp..
5. hidup ni rasa berada diawang2an.. haha macam duk atas langit gamaknya...
6. lau yang berkenalan kat ym tu.. asyik nak on9 je 24H..
7. bg lappy yang ada webcam tu asyik nak webcam jer... :)
8. lepas tu gayut tgh2 malam...pagi2 gi kelas menguap je tau... (tapi hati sentiasa berbunga...)
9. nak study mesti msg dgn bf dulu lau tak msg tak leh stdy.. (sian tul kat bf korunk kan..)
10. dan macam2 lagi la yang akan korunk bt kan...

so, sepanjang pengalaman aku bercinta dan skang dah putus cinta la kan.. perkara2 seperti tu mmmg aku dah penah bt dan macm dah jadi tradisi bg orang yang bercinta... haha so bg aku yang dah putus cinta ni.. sederhana dalam bercinta...



ni la episod cinta aku yang telah lama ku biarkan ia sepi melingkari jiwa aku...
semoga aku akn ketemu cinta yang lebih tulus dan ikhlas... jeng..jeng..jeng...

No comments: