Jiwa Penuh Chenta

Thursday, July 16, 2009

TAG DARI IKA.. sebab aku dah baca tag ni.. aku kena buat la gak kan...

1. Bekas kekasih saya adalah :
hurm, satu2 yang aku anggap kekasih adalah YUSDI(not sure dia bekas kekasih or wat, sbb dia menghilangkan diri dengan tiba2)

2. Saya sedang mendengar :
suara pIJA, "BOS, ADA CAMERA TAK??"

3. Mungkin saya patut :
berubah jadi muslimah..(insyallah..)

4. Saya suka :
baca novel, lagu indie band, facebook, blogging, bla..bla..blaa...

5. Sahabat-sahabat baik saya :
semua saya bersahabat...

6. Saya tak faham :
kenapa orang yang saya sayang tiba2 menghilang kan diri

7. Saya kehilangan :
ego aku ilang, n tiba2 rasa rendah diri sangat2...

8. Ramai yang kata :
yani comel... (haha.. yeker?? hope so...)

9. Makna nama saya :
Nur = Cahaya ; Illyani = Kebahagianku ; Shafiqa = penyayang

10. Cinta itu adalah :
Cinta itu Rasa..

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
PIJA; tengah siap2 nak gi jumpa Honeybee dia, KAK NURUL; baru lepas interview, YUSDI; semoga awk bahagia..

12. Saya akan cuba :
Cuba memperbaiki diri..

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
Selamanya CINTA.. haha aku hidup dengan cinta...

14. Telefon bimbit saya :
Sony K530i

15. Bila saya terjaga dari tidur :
kurt..kurt.. peh, lapa gila... hahaha

16. Saya paling meluat bila :
orang2 disekeliling berlagak cun or hensem..

17. Pesta/Parti adalah :
hovoc+best=bising gila...

18. Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah :
Kucing n kura-kura Rudia (Rumet bela..)

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
zaman sekolah menengah..

20. Hari ini :
tak de mood langsung...

21. Malam ini saya akan :
nak suh BF pija belanja makan...

22. Esok saya akan :
tido puas2..sebab pantai timur jumaat cuti.. hehehe

23. Saya betul-betul inginkan :
sesuatu yang adventure n extreme..

24. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini :
bangun pun lambat..!!(kul 1.00 tgh hari, isk apa nak jadi nie...)

25. Pusat Membeli belah atau arked permainan :
semua yang ada kat Malaysia..

26. Makanan barat atau Jepun :
Makanan Melayu laa.. sambal belacan sedap per...

27. Bilik yang terang atau gelap :
bilik terang sangat bole panas.. gelap lak sejuk sangat.. jadi biar yang sederhana.. baru romantik..!! hehehe

28. Makanan Segera adalah :
Mee Maggie perisa tom yam..

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :
ntah, banyak sangat cakap ari nie...

30. Siapa yang anda mahu TAG?
Kepada sume yang baca TAG ni.... hahahahhahahaha

1 comment:

Ika Razak said...

wei ko dok kat ganu ke skrg?