Jiwa Penuh Chenta

Monday, March 23, 2009

Larian Jambatan Terengganu KT...

salam kepada dunia...!!!



ramai betul manusia yang menjoinkan dirinya dalam larian ni.. dah la jauh gila.. 21km nasib baik tak patah kaki ku,.. hehe macam bis je larikan... hahaha

sya punya time patut nya ditukar kepada jalanan jambatan terengganu..huhu uwaa nak nangis.. hasrat saya masuk event ni sbb nak jalan kat atas jambatan terengganu tu jer.. tapi sayang tak kesampaian langsung...sedih tul... :(

kepada pija n pka... tahniah kat korunk sebab abis kan larian ni dengan selamat... kita2 ni mmg suka buat kerja gila la...

kepada maskot DG... korunk mmg best... tapi tak adil la...kan best kalau awak pun lari sama dengan kitaorang semua.. heheheh tapi asal erk abg dg tak senyum betul3.... huhuhu



hehe berjam2 saya tggu budak berdua ni (pja n pka..) akhirnya korunk sampai gak.. tapi sori ar wei.. milo, 100 plus, n aiskrim dah tutup ar... tula lambat lagi lari.. tgk macam aku lari... kan cepat... huhu

pengalaman betul dengan korunk...lepas ni mana stesen kita... nak lari arah mana lak..
agak2 aku dah penat berlari..izinkan aku menikmati kebahgiaan...
huhu letih tau berlari ni.. nak buang jauh2 pengalaman yang menyedihkan jiwa...
tapi.....
hurm.... ntah la.....

No comments: