Jiwa Penuh Chenta

Wednesday, March 25, 2009

BLOK IBNU JARIR 339

salam rahmat pembuka bicara malam nie...

kes kecemasan:bila budak2 IJ 339 tension...
siapa yang terlibat: pja a.ka dak utan..dila a.ka alien..yani a.ka. bos
tempat: pantai tok jembal, UMt, Kuala Terengganu.
masa:6.15 petang sampai 7.30 petang (sebelum magrib)
tarikh:24hb Mac 2009



pandangan yang berhemah:
hehe giler tul... aku baru pas buat sesi rakaman yang tak jadi..uwaaa penat tau buat sesi alih2 tak jadi..rasa bengong sangat2... hurm... tak per ni la cabaran sebagai seorang pelajar kaunseling... masalah klien tak la berat sangat tapi aku ni yang jadi blank dengan tiba2...
hurm.. payah2 hehehe... balik dari sesi.. korunk ajak gi pantai..tiba2 tercetus idea aku..
jum... kita mandi pantai nak??!! yes... hasrat aku kali ni tercapai.. alhamdullilah... moga urusan aku dipermudahkan dunia dan akhirat...




akhirnya.. kita mandi juga pantai yang tengah bergelora... yerla laut china selatan kan selalu ombak kuat... semua stok hari kering..heheh harap2 hati ni tak degil dan boleh terima semua hidayah mu Ya Allah.. hurm... kerana diri ni masih lagi dalam pencarian..kerana pakaian iman yang masih terkoyak..

hurm.. tak jemu betul datang pantai tok jembal ni walaupun setiap hari saya datang.. bila datang sini hati ni jadi tenang..seperti tenang nya hati ni membaca kalamullah ayat2 suci mu... setenang air dilautan(yeke bukan kah lautan tu bergelora sebenarnya..)

wasalam...

No comments: