Jiwa Penuh Chenta

Wednesday, March 11, 2009

indahnya persahabatan!!!






salam...



best dengan korunk... terima kasih sudi menjadi kawan aku.. hehehe hey... pengalaman yang tak kan aku lupakan...



mandi laut..?? dah la tak prepare apa2 pun.. niat nak berjogging tapi akhirnyer kita mandi laut...

walaupun laut china selatan bergelora... hati kita sama bergelora.. hehehe



buat teman tidur ku (jangan salah sangka.. kitorang satu bilik sebenarnya.. :p) pka, aku tahu ko rindu kan suasana kampung kau kat sarawak sana tue.. hehehe sabar pka nti kita balik erk.. hehe aku nak ikut sama huhu (macam banyak duit kan...)

kepada pja.. aku tak sangka ko pun giler2 nampak macam kontrol ayu tapi otak giler2 deh.. hehehe tgk ar sapa yang ajar deh... tapi ko mmg suka bergambar ke?? haha aku tahu aku je yang paling suka antara kita bertiga... hehehe






No comments: