Jiwa Penuh Chenta

Wednesday, June 02, 2010

Si Kecil dah Botak dan dia sungguh Comey~~


nyenyak si kecil ni tido... isk.. tak sampai hati nak tengok pala dia kena cukur... sian dia.. kecik lagi... isk..isk... muaahhhh sayang mak long.....


isk... kan ia dah nangeh... adeh la.... sakit nya tengok dia nangeh.. sayang, tak mo nangeh..sikit je... anak laki kena kuat... baru gagah rayyan... perlu kuat untuk jaga keluarga.... jangan menangis sayang......


hehe ni dah bis cukur.. waaa semakin comey anak mak long nih... hehe muaaahhhhh lunyai pipi dia aku cium.. baik2 ye sayang... isk... (tenung dalam2 hanya Tuhan je tau)

dah siap pakai baju... tersenyum simpul.. ahhh sayang, kau pandai bermain mata..jangan senyum... kau bisa buat hati ku cair... isk...... meh sini mak long cium.... muaaaaaaaaaaahhhhhhh (perhatikan betul2... dia dah semakin bulat dan montel macam mak long nya.. hahaha )

yeahh... untuk sekalian kali nya... blog aku dipenuhi dengan pic2 si kecil nih.. hehe sian dia.... luka di pala.. akibat tertoreh dengan pisau belit waktu nak cukur pala dia...isk..... sayang gila2 la... miss u rayyan.... baik-baik ye sayang.....

baru lepas nangeh.. haha sebab apa lagi.. kena cium dengan aku sampai lunyai.. hehehe sian dak tecik nih.. haissshhh cepat besar sayang.. leh ikut mak long gi jenjalan2.. hehehe

p/s: ni sayang aku... dia yang bertakhta di hati buat selamanya...

yang berderau tgk darah,
 

No comments: