Jiwa Penuh Chenta

Thursday, June 03, 2010

Jiwa Kacau Akibat Gangguan dari Orang Gila

haha dua tiga hari ini.. lau aku nak keluar rumah aku akan tertoleh kiri dan kanan... ADA ORANG GILA kat kawasan umah aku... dia ada kat kawasan perumahan aku sejak 3 ari lepas... Masa aku pi dating dengan Encik J... aku baru tau dia ada kat sini.. hoho sungguh mengerunkan.. rasa tak selamat walaupun berada dirumah sendiri...

panggilan bertubi2 dari orang gila tu... hahaha (gelak jahat kerana berjaya buat dia gila!!!) hey, aku manusia yang penuh dendam....jangan sesekali cari pasal dengan aku... sungguh ku akui itu kelemahan aku.. dan aku tak tau kenapa aku sungguh benci dengan dia... seolah2 kesalahan yang dilakukan itu terlalu besar.... YE!!! BESAR.... terlalu besar.... sampai mati tak ku maafkan... (ekceli kecik je kot, aku je emo2..) hurm.....

ye, dia tersangat psiko orangnya.. haha sanggup mencederakan diri sendiri semata2 mahu kan perhatian aku.. erk.. tulun la.... aku bukan jenis manusia yang mudah simpati.. tapi aku mudah sayang orang... hoho (pecah rahsia hati)....

argghhh kalian tahu ke...?? faham ke..??? gangguan jiwa kacau yang sedang dialami oleh aku... hurm... kalau terusan begini aku yang boleh gila....... ok alternatif lain... untuk elak dari dia...

  1. pindah rumah... - tu rumah mama dan abah aku.. lagipun tu je rumah yang ada.
  2. tukar no celcom... - no celcom abah aku bagi... lau aku tukar, apa katanya.. (susah beb nak jaga hati orang)
  3. tukar no maxis... - no maxis tu Am bagi sempena bday aku... haha (susah juga nak jaga hati orang) tapi buat pengetahuan korunk.. lau korunk cari aku kat maxis..jangan harap la aku nak angkat... 24j/7h hp tu silent.. hahaha
  4. bt pembedahan plastik.. - beb, sependa aku pun abah aku beli, ada hati nak buat pembedahan palstik.
  5. ignored cal n sms... - haha telah berjaya dilakukan.. (dan sedikit rimas)
  6. ada cadangan lain ker??

    hurm... haha ku tabik springs dengan kesungguhan dia... tapi sayang hati ini terlalu keras.. dan aku tak layak untuk orang sebaik dia...

    (aku suka gelak kuat2... dia tak bagi aku gelak kuat, bengong suka hati ati aku la..sembahyang kau penuh, sembahyang aku berlubang2.. haha aku suka pakai ketat2, kau tak suka tengok, aku suka buat benda bukan2, kau kata itu tak bagus.. kau terlalu bergantung tak indenpendent langsung).....

    hey orang gila, aku tau kau tak kan baca.. sebab ko bengap sikit tentang hal IT.. (jahat mulut) ... selagi kau bernama masih bergelar manusia... izinkan aku hidup dengan aman... tak kan la aku nak salahkan mak bapak ko asuh ko tak betul kot.. haha brader, aku dulu pun macam ko gak.. nala punya cinta, sekali kena tinggal tanpa pamit.. tanpa pesan... aku msg dan cal tak di layan gak macam aku buat ko... maafla aku bukan nak balas dendam... tapi belajar la PEKA dengan perasaan orang.. jangan la terlalu mementingkan diri sendiri.... paksa2 tak bahagia juga awak..... awak nak saya terima awak, tapi awak tak terima saya, awak cuba bentuk saya ikut kemahuan awak.. ye, saya degil.. tapi awak lagi degil dari saya.. haha hey, tanya diri sendiri dulu baru tanya saya sebab kenapa saya buat macam nih.... dari dulu lagi antara saya dengan awak tak der pape.. waktu saya dengan Yusdi dulu awak keep calling and sms... awak ingat saya tak salahkan awak atas apa yang terjadi dalam hubungan saya... SUMPAH saya cuba tak salahkan awak.. alwiz beritahu diri sendiri, saya bukan untuk Yusdi... (sungguh sampai skang, saya tak reti nak cari mana jahat nya dia)

    sebab saya tak diajar untuk membenci orang...titik tak kan ku kenang lagi kisah cinta tak kesampaian... hurm.. sikit pun aku tak salah kan sapa2 lam hal nih.... cukup..cukup..cukup....

    ok, berbalik pada kisah orang gila tadi.. sian dia aku panggil dia gila.. haha beb, dia sendiri mengaku dia gila.. sian anak2 aku nanti.. ada penyakit gila..isk..tak mo aku... (maafla, post kali ni mengikut perasaan.. biarla.. blog aku)

    dah karangan dah aku buat nih.. biasala... ni hanya luahan perasaan.. lau tak korunk tak tak tau apa yang aku sedang alami.. tambah2 aku yang selalu gelak ni.. haha beb, gelak tu penawar duka.... ye aku sedang berduka.. tapi izinkan la aku juga bahagia...

    oh, ye.. hencekk dah bahagia.. haha saya mau mara dengan hencek muleh...??!! grrrr mesti hencekk tak doakan untuk saya kan.. haha sebab tu saya belum temui kebahagian lagi.....

    jap..jap..jap.... KP dah boleh.. main game sat.....sat je... (sambil chat dengan hencekk)

    Hencek cakap/tulis

    "i'll happy 4 u if it came true...
    iqa pon berhak utk bahagia.."

    hencek, haha senyap2 erk apa kita sembang tadi.. hahaha (saya sedang tersenyum simpul je nih....) hahah jerit kuat2 illyani (kebahagianku).....

    p/s: duk diam2.. sedut nafas dalam2.. berapa harga bayaran sebuah kebahagian??!!


    yang mahu lari dari orang gila,
     

    2 comments:

    cikgadis konfiuss said...

    hehe awat x letak skali muka org gila tunak tgk gak hensem ke tak~ngeh ngeh ngeh~ ;p

    Illyani Ismail said...

    cik gadis,

    haha tak mo la letak.. baik pi repot polis terus.. hahaha