Jiwa Penuh Chenta

Tuesday, June 22, 2010

kerana bendalah itu....

apa ku kisah....

sikit pun aku tak kisah sebenarnya...
salah kau...
aku lak kena minta maaf kat dak tecik ini..

hoooooo
sungguh kau tak kisah....

hish3x .. tak baik ni...
aku mungkin boleh faham..
dia dak tecik lagi...
mana mungkin faham

waaaa
bila lak boy tuh jadi 'boy' aku..
haha tiada istilah itu lam kamus kami berdua...

dak tecik, 
kamu jangan salah faham...
kami mmg begini...

erkk...
bolehkah aku kata kan..
kami teman tapi mesra..
tapi...

dak tecik,
no hurt ke heart feeling ok....
(keliru dah saya)
erk...
ini bukan pasal dipergunakan atau diperbodohkan..
ini semua pasal bendalah tu la..
haha sangat obses dengan bendalah tu..
gian lau tak dapat..

dak tecik, 
kamu baru lagi...
kami dah lama obses dengan bendalah tu..
sebab tuh sanggup bt macam2 untuk dapatkan kepuasan..

haishhhh...
demi satu kepuasan...
banyak angkara dan dusta telah terjadi..
maaflakan dia kalau dah menyakitkan hati kamu dak tecik...

saya masih ambik berat pasal kamu lagi..
nape yer??
argghh mana ada kau kisah kan....

dak tecik,
hope tak majuk lagi eh.....

saya yang kisah,




5 comments:

Ad Rifza said...

Tak elok majuk2 kan..huhu

kumbang hitam said...

aku paham...tapi takot salah paham...jadi baek buwat2 tak paham....XD

Illyani Ismail said...

abang ad, haha betul2.. tak elok majuk nih....

Illyani Ismail said...

kumbang hitam, hahaha lau tak faham tanya la.. meh yani bagi faham.. hehehe apa yang kamu nak faham kan???

Amri Bahruji matPuisi said...

ape bende tu?.. nak tau.. huk3