Jiwa Penuh Chenta

Thursday, June 10, 2010

segala jadi terbatas...

punya la malas nak menghupdate belog tak best ni.... dah la tak best malas lak tuh.. huh....

aku punya segala cerita tapi biar aku simpan ketat2 dalam hati... walaupun sedang bergelora.. aku sedang belajar untuk jadi tenang..

ye.. segala jadi terbatas bila dan seolah2 meletakan syarat dalam satu hubungan.. maaf la.. aku tak sempurna mana......

aku manusia yang terlalu banyak berfikir.. sampai satu tahap aku fikir yang bukan2... argghh yang sudah tu sudah la kan sayang...

seorang teman kata, "BERHENTI MENANGIS KELAK JIWA KAU SEMAKIN KOSONG.." ahh teman sungguh aku tak kenal kau siapa.. kita bertukar cerita sekali dua bila aku on chat di FB.. tapi kau tau.. seolah2 tau aku sedang berduka... dunia banyak buat jiwa aku sengsara..... (tapi aku masih malas mahu sujud padaNYA)

seorang teman lagi kata, "CARI LA SORANG KAWAN REALITI YANI.." mahu dicari dimana kak...?? di pasar tani kah?? haha ye aku ramai teman.. tapi ntah la.. aku tak berani mahu merapatkan diri.. kerana aku tak suka hadapi perpisahan.. ye sifat aku lebih memiliki.... aku mahu miliki dan tak mahu berkongsi.... (walaupun hakikatnya semua hanya pinjaman dalam dunia nih)

dah puas hidup berkongsi....!!!! 

seorang lagi teman berkata, " JANGAN TERLALU PERANGAI KEBUDAKKAN.. NANGIS BUKAN JALAN PENYELESAIAN.." dear, nangis amat sinonim dengan kaum Hawa... sayang klik ini AIRMATA WANITA dan saya suka nangis kerana ia mencuci mata saya.. sebab itu saya mempunyai sepasang mata yang cantik (syukur pada Allah S.W.T) - itu kata teman2 yang pernah rapat dengan ku dulu... =p

ntahla..... aku semakin tak kenal siapa diri aku... teringat kata teman seperjuangan dulu.... biar ku simpan dalam kotak ingatan..

segala jadi terbatas,





No comments: