Jiwa Penuh Chenta

Saturday, December 19, 2009

SEBULAN





salam....

terlalu lama agaknya membiarkan blog ni tanpa arah tuju.. bukan apa.. mungkin kesuntukan masa dan keadaan tidak mengizinkan aku berlama2 di hadapan laptop (ni bukan alasan, kalau anggap begitu.. apa la daya ku.. hehehe)

sepanjang sebulan aku cuti...pelbagai aktiviti yang aku lakukan.. terutama nya aktiviti menghabiskan duit la.. heheh bukan pe.. beli itu dan beli ini...

antara nya ialah:

1) aku sambut bday adik aku la...di Bagan Lalang... makan ikan bakar.. yummy sedap gak.. heheh.. selepas dua hari aku bawak dia gi shopping dimana dia telah membelanjakan duit aku sebanyak RM 200.00 hehehe adik2......

kami sambut bday dia betul jatuh hari dia bis sekolah pada 19hb 11 2009.. so angah, grow ok... luv u so much...

2) aku gi umah kenduri abg am.. am ni kawan baik aku.. teman tapi mesra.. hope persahabatan kami akan berkekalan la hendaknya... umah dia kat ampang.. dah lama berkawan, ni baru 1st time aku gi umah dia.. hope aku dah gembira kan hati seorang kawan.. anyway, bukan kah tugas aku membahagiakan orang yang berada disekeliling aku... =)


3)lepas tu aku gi sure heboh... mmg heboh la sangat.. hahah tambah2 dapat tgk muka adam yang cute tu dekat2... heheh so cute la adam ni.. heheh jangan jeles yer kawan2.. lalallala aku gi sana by car.. drive by kak reha... n kak nur n cufa ada sekali.. mmg enjoy la.. dari tgh hari kuar sampai malam... n banyak gak gmbar2 yang diambil.. so, kalau di tanya nape post gmbar ni?? sebab this pic adalah pic yang aku suka...


aku rasa aku n kak nur dah sama2 kurus kot??!!! hahaha =P

4)so, ni reunion dak2 SMKPT batch 1999-2003 hehe lama giler tak jumpa.. hampir 6 tahun.. masing2 dah ada life sendiri.. walaupun ada yang belajar lagi.. n tuk pengetahuan korunk.. reunion ni hanya 5 orang sahaja.. heheh lima2 ni masih lagi belajar...

dari kiri depan: raihana ruslan, hazirah, syamimi
berdiri: illyani ismail dan siti rohaini

5) dan ni adalah percutian kami sekeluarga.. di PORT DICKSON... at TIARA BEACH RESORT...
aku cukup tak sangka yang abah mama n ibu boleh berposing macam nie... dimana adik aku macam sengal jer... sayang nya si kecil tgh main kereta api... sori sayang.. hehehe


akan merindui saat2 ni.....
muaahhhh

<3 style="text-align: left;">6)dan yang terakhir.. aktiviti gi kuar berjalan2... macam gi Low Yatt, gi Time Square.. n dimana2 je kaki ku melangkah....


so itu la aktiviti ku sepanjang SEBULAN ku bercuti.. cuba korunk bayangkan kalau aku cuti 4 or 3 bulan.. haha tak ke haru... confrim aku gi ari keje.. hehehe

************************ the end*********************


No comments: