Jiwa Penuh Chenta

Saturday, December 26, 2009

lagi2 pasal birthday aku kan..


ok...

what...???? agagagagaagaggaga (ketawa versi gigit jari)

hahaha aku terkejut sebenarnya.. macam ner dia leh ada blog.. n sapa yang bagitau dia aku ada blog.. hahah
"aku benci dia" aku benci dia la.. DAMN... eeeeeeeeeeee menyemak je lam follower aku ni.. hahahaha asal laa dia rajin lak nak taip2 benda ni... huhu yela dah tak der keje kot.. SENGAL...

**********************************************************

ok tamat cerita pasal dak hingusan tu.. yang baru nak kenal dunia.. huh.. hati2 sayang dalam meniti arus kehidupan.. JANGAN NAK IKUT PALA OTAK KO JER... asal aku citer pasal dak ni jer ni... huh aku nak citer pasal bday aku la.. hehehe


so

kembali kepada yang asal...

kembali pada yang hak..



1st ni adiah bday aku.. heheh minyak wangi..
thanks too FATHIYAH..
hehe aku suka panggil nama penuh ko sebab nama ko sedap la..
kan fatHiyah.. hahaha
anyway ko ingt aku ni bushuk ker??
asal bagi aku minyak wangi lak.. heheh uwerkkk

thanks sayang...



hehe ni kek hari jadi aku..
walaupun lewat
aku bersyukur
sebab aku dapat makan kek juga..
kek ni diberi oleh QHAZI a.k.a GHAZI

mekasih sayang...



hohohohoho
my lovely BIGMAC...
kekenyangan aku makan ni
malam itu..
semua angkara FATEH..
haha nyway thanks fateh ajak akak kuar..
n walaupun ia kecil..
akk hargainya.. hehehe



hehe bersepah...
apa nak jadi daa...

kisah diatas kisah dua tiga hari lepas.. aku nak updates blog tapi BERUKBAND aku asyik buat hal jer.. hahaha so aku update ari ni dengan sekeping gambar yang boleh mencerita segala kisah...

***********************************************************

tamat sudah cerita dua tiga hari sudah...
dan yang terbaru adalah malam tadi..
kejadian bermula di suatu tengahari jumaat

message aku berbunyi..
hah
ada orang hantar message laaa...
hahaha
apa kes..??!!!

ok continue.....

allan: akak jum kuar men bowling.. bosan la..

yani: hehe allan banjer akk ikut jer.. kat mana??

allan: ada kat TER n ASTAKA jer..

yani: ok.... (tapi msg ni tak sempat di send, aku disergah dari belakang oleh budak yang bernama allan ni.. cis.. gugur jantung kau sebentar...)

so..
setelah berbincang bagai nak rak di kedai THAILAND.. (aku yang beri nama itu..)

so kata putus diambil..
kete zati jadi mangsa..
hehe janji kul 3.30 petang
hampeh!!!!
kul 4.00 petang baru aku turun...
hurm......

ok destinasi pertama kami sepatutnya ke TER... so kami bergerak menuju puncak.. hehe best per?? naik puncak.. so sesampai je kami ke TER.. uwaaa LANE FULL.. DAMN.. uwaaaa nak men bowling... nak jugak... ada 12 lane je di TER.. sikit nya.. kami hanya mampu melihat mereka2 yang lain bersuka ria... (IM SO JELES LA.....)

destinasi ke dua.. masih di TER, tapi kami berhenti di KANDANG KUDA.. hahah i like this.. boleh mengubat jiwa semakin parah tadi...


this pic bukan di buat2..
ini sememang nya reaksi aku tau..
haha aku agak takut dengan mulut dia.. uwaaa
dia cuba makan tangan aku sebenarnya.. cis...
hahaha

ok ni adalah kek banana cokelat..
n untuk pengetahuan korunk ni bukan kek aku..
haha aku lupa nak ambik gmbar kek aku..
uwaaaaa...
nak gi balik kat sana...
JUM ALLAN...

thanks ALLAN,
belanja akak makan.. hehehe

ni la awek aku... hahahah

haha masa aku tengah mengupdate blog ni..
on9 facebook aku..

so cite dalam cite la ni..

haha aku suka gmbar ni..
boleh ke aku katakan that gurl disebelah aku tu
gurl frenz aku...
boleh la kan..
dia mmg pompuan so jadi la
GURL FRENZ...
hahaha

dialog beracun antara aku n amir rayyan..
boleh bikin panas tau..

amir rayyan :hahahahahahaha.......awek?
???lalalalallalalalala

yani: erk.. senyap2.. sedang memgunakan ayt makiah.. heheh

amir rayyan: sape awek yani????hhahahahha..jwp2..
.lalalalala

yani: awek yani?? hehe tgh carik ni.. astaga amir2.. hehehe

amir rayyan: hahahahahah...wat lupa lak kan...

yani: erk... sian awek yani tu kan.. hahaha adeh la.. amir2..

done; tak leh lebih2... ALLAH murka nanti...


last but not least..
so happy last nite.. hehe

oh ye lupa lak..
semalam aku kenal dgn kawan baru
nama dia dayah..
so dibawah ni ada DAYAH..
dak lepas tuai..
junior aku..




so end of story morry.. ahaks... thank guy.. thanks semua yang wish bday aku.. dalam hp, msg, fb, n sumer nya la.. thanks sangat2...


p/s: sedang mengerjakan post akhir tahun...

kasih sayang 2009...
maybe....


MUAHHHH sayang semua... n semoga kalian juga bahagia....


No comments: