Jiwa Penuh Chenta

Tuesday, September 28, 2010

jangan jadi hamba chenta

terlalu mendesak boleh musnahkan hubungan yang baik!!!!! aku ada urusan yang perlu dikejar.. biar aku hilang chenta tapi bukan cita-cita

biar aku hilang kasih tapi bukan cita-cita.... dan kau jangan jadi hamba cinta.. hidup ini bukan semata2 kerana cinta.... kerana cinta raja turun takta.. kerana cinta manusia hilang akal...

ye cinta itu sebahagian dari hidup tapi bukan biar ia mengawal hidup....once kau cuba.. belajar untuk tanggung risiko...... kau sakit?? aku lagi lama sakit.... kau derita?? aku lagi lama derita.. kau sengsara??? aku lagi lama sengsara.... kau nak kata aku berdendam... SILAKAN!!!!

diam!!! kalau tak tahu kisah aku... diam kalau tak mahu ambil tahu.... aku kata diam.. diam saje!!! jangan libatkan orang tak bersalah... jangan nak besar2kan hal yang remeh temeh.... tindak tanduk kamu macam anak2 kecil yang kurang perhatian dari ibunya..... sungguh!!! aku benci manusia yang mudah nangis.....

kalau baru diuji sekecil ini... bagaimana nak teruskan kehidupan.... maaf aku susah nak percaya orang.. once kepercayaan aku kau robek... sampai mati aku susah nak percaya....


cukuplah... belajar terima hakikat kehidupan... bukan semua perkara kau boleh dapat..... aku masih macam nih... seorang gadis yang hatinya beku......

hurmmmmmmmmmmmmm.....

No comments: