Jiwa Penuh Chenta

Thursday, September 02, 2010

bakal terjebak lagikah??

kisah lama.. kenapa perlu ia diungkapkan kembali...

tapi,

lepas putus dengan Mr. Keroppi aku berkenalan dengan En.S, hurm... berstatus tunangan orang.. haha bukan mudah rupanya... banyak cabaran En. S hadapi...

buka pekung didada.. damn!!! mula dengan skandal.. aku rasa macam dah jatuh cinta.. yela, dia je yang ada bila Mr.Keroppi bt hal... tapi dia tunangan orang.. rasa sakit dihati aku pendamkan segala2nya... ternyata kasih itu putus sementara bila aku mula mengambil langkah berjaga2....

setahun dah berlalu...

sakit ke?? tak.. tapi aku bahagia melihat En.S bahagia.. memilik isteri dan anak yang comey.. sungguh kasih itu mungkin bertaut kembali.. perlu aku elak sekali lagi.. kerana aku masih begini.. masih menanti kan Mr.Keroppi..entahla, bila penantian ini akan berakhir...

En.S tanya bila aku mahu berkahwin.. memandangkan aku masih study.. aku jawab abaikan dulu hal perkahwinan.. sungguh tak de langsung niat aku mahu berkahwin dalam masa ini.. sunyi??? bohong la kalau aku nafikan ia... isk.... damn!!! (arghh ni bukan kisah meraih simpati)

perlukah aku melarikan diri lagi setelah kasihnya tercipta untuk isteri dan anak2nya... perlukah???

aku masih begini rupanya....korban hati dan perasaan hanya untuk melihat kamu semua bahagia....


 

No comments: