Jiwa Penuh Chenta

Monday, August 09, 2010

Sesat dalam Cahaya

salam...

dah lama tinggalkan ku tinggalkan jiwa ni.. seakan2 tidak mahu kembali.

dalam kepala penuh berasak2 dengan pelbagai

antara KEHENDAK, KEPERLUAN DAN KEUTAMAAN... aku tersepit dicelah2nya...antara JANJI DAN KEPENTINGAN..  aku dihenyak2 dengan 1000 persoalan...

mungkin ku bisa lupakan janji.. tapi sungguh aku takut dan benci untuk memungkiri... mungkin daya ku tak 100% sehingga aku dianggap tidak bersungguh... arghh aku dikelilingi oleh nafsu kehendak...

bila mana rindu ku dibuai sepi.. arghh kau pandai bermain kata sehingga aku percaya kata2 mu... bila mana aku digambarkan punya 1000 kawan.. bila mana aku mengadu aku sunyi.. kau sikit pun tak hiraukan.. benarlah kata sahabat.. aku bukan KEPENTINGAN, bukan KEUTAMAAN hanya sebagai SANDARAN...

sesat dalam cahaya.. aku hilang arah dalam cahaya tersebut.. ada tapi tak nampak.. kabur sehingga tak jelas... nah!!! aku kan punyai masalah mata.. silau!!! degil tak mahu pakai kaca mata kerana tak cantik konon!!! sememang aku tak cantik... lantas apa lagi nak diherankan.... kau ada peduli???

aku hilang dalam duni aku sendiri.. kadang lebih suka mendiamkan diri dan bersendirian... aku tak punya waktu untuk kalian.. ini dunia aku.. mungkin aku tidak 100% analitikal person.. tapi sungguh... aku amat peka dengan perasaan orang...

maaf... aku berceloteh... dalam DOA ku himpun perit.... SAKIT!!!!

yang benar,

1 comment:

Aidy Shahiezad said...

adakalanya, bermuhasabah dapat menemukan kembali sisi diri yg hilang tue.. insyaAllah...

salam ramadhan al-mubarak.. :)

visit my latest entry:
http://aidyshahiezad.blogspot.com/2010/08/dah-puase-rupanya-weyh.html