Jiwa Penuh Chenta

Friday, August 13, 2010

eh... tetiba je ni!!!

haha sungguh lau dibiarkan ia secara semulajadi ni la terjadi.. aduyai... aku nak skandal je boleh??? tapikan nanti awak kata saya perempuan jalang.. haha walaupun awak tak seagressif mulut saya.. tapi saya tau awak akan luahkan kata2 seperti bila awak sakit hati.. titik...

tetiba je nih.. saje layan awak panggil saya sayang.. haha damn... aku yang perasaan atau awak yang perasaan.... atoyai... habisla.. lau peel lama aku jadi balik.. haha welcame back old illyani.. haha oh ye, semalam buat inventori personaliti sidek; aku tak layak jadi kaunselor.. uwaaa sadis gila dan aku berpersonaliti EMAS!!! iaitu seorang yang berstruktur... hurm.....

oh.. awak, suh saya pangil awak b stand for abang.. ekekek awak baca ke blog nih erk.. haha baca2... saya tengah mental nih.. mata dah berpinar2 baca jurnal.. aduyai...... hurm.. owh ye, awak semakin kuat merajuk.. merajuk la.. hati ni semakin beku dan dah semakin tak reti nak memujuk.. wrong timing la dear....

eh... kekasih lama menjelma.. mahu menyambung tali air yang terputus.. aduyai... penin2.. haha malas mau fikir.. buat rugi ruang otak aku je.. haha tapi bagusla cara dia.. dengan mengenang semula kisah2 lama buat aku rasa terharu...

ni aku nak share, pernah tak dalam korunk.. orang perempuan la.. sepanjang korunk berkenalan mana2 lelaki.. lelaki tu akan kejut korunk subuh dan opkos la kan yang terbaru ni sahur...

oh ye.. sebelum terlambat SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA... haha mesti penin kan.. ramai dah kata penulisan aku suka lompat2.. haha jap cite kat lain lepas tu leh lak kona tang lain.. haha biar la.. nak baca2 baca.. tak nak baca sudah.. hehehe......

berbalik pada kejut2 tadi nih. pernah tak??? hurm..... aku tak pernah kejut insan2 yang pernah hadir dalam hidup aku nih.. serius kot.. lau ada apa sekali dua.. lau aku call tak angkat sampai kesudah..sok nya jangan mimpi la aku nak call.. haha korunk rasa aku patut bersyukur ke?? haha adehla.. nanti dah kawin diorang ni leh ke bangun kejutkan aku yer.. hahaha..

dah la.. malas dah mau share apa2.. haha bukan ada orang peduli pun..isk.. kan..???



 

2 comments:

Hapiz Rahman said...

jauhi skandl2 di bulan posa nie.. :P

Illyani Ismail said...

hapiz.. hehe tu la pasal.. eh... atoyai....