Jiwa Penuh Chenta

Saturday, March 20, 2010

Dengarkanlah rayuan aku (aku rindukan bintang)


malam ku tidur tak lena teringat kan dirimu
terhias kembali kenangan lalu
alangkah indahnya bersama mu
mengalir airmata ku
menemani malam sepiku
ku rindu saat bersama mu
sukarnya untuk ku melupakan mu

dahulu engkau berikan cinta 
mengapa kini kau berubah
mana kan janji..
akan setia menanti 
jikalau kau tak lagi cinta
katakan sahaja aku tak kisah
dari kau terus..
membuat aku menunggu
tak kusangka tak ku duga
perpisahan yang akan melanda
dah ku cuba pertahankan 
namun dirimu pergi jua
cintamu bagaikan rembulan 
yang hadir bila malam menjelma
kau hilang bila siang mendatang
begitu la sikap mu ohh sayang
kau hancur cinta ku di tepian
ku bagaikan hanyut dilautan
yang lemas di dalam percintaan
dipukul gelombang keresahan

hurm... tiba2 je aku jadi seorang perindu.. adakah kau juga merindui aku??? 
(illyani, stop berharap... dia tinggalkan ko tanpa pamit, tanpa pesanan, berlalu bagaikan angin...)

wake up illyani... bukan masa nya lagi.. 
(damn, dah setahun lebih aku tunggu, untuk apa lagi aku kenang... berikan aku kekuatan..)

lelah menunggu,

 

No comments: