Jiwa Penuh Chenta

Thursday, March 11, 2010

tinggalkan telefon gengam sementara waktu dan ambil alat mengambil gambar... biar ia bicara melalui figura..

uiks.. haha jangan terkejut..
aku mula pakai pic ni dalam FB aku....

ramai yang suh tukar..
aku selamba la..
(buat2 pekak)

erk... haha jangan pekak sungguh sudah la kan...


kembali ke jalan benar,
tu trademark sarah..
kem komander kami sepanjang kem ini akan berlansung..

trademark aku???

hahaha rahsia kot... huahuahuauha

baru gempak nanti...!!!!





aku tinggalkan kalian selama 3hari 2malam.. (berat hati sebenarnya)... ada tugas aku perlu lakukan.. mendidik anak bangsa di SMK Jenagor, Kuala Berang.. Moga aku mampu lakukan...

oh ye, pic ni aku guna nenek google yang sentiasa memberi khidmat pada aku.. haha cantik juga sekolah nya... harap pelajar2 nya pun bagus2 juga.. yela aku dengar pelajar nya budak2 sukan. hahah 


ini mungkin dikawasan empangan tasik kenyir...arghh cantik nya. aku macam tak sabar lak nak tinggalkan korunk. hehehe puas aku google.. ini yang terbaik kot aku jumpa... hurm... 

oh ye, sebelum aku terlupa, aku kesana atas tiket sebagai fasilitator dibawah Kem Bijak Belajar untuk memberi pendedahan kepada para pelajar bagaimana unutk belajar dengan lebih baik supaya mereka dapat mencapai cita2.. (tertanya pada diri, adakah aku telah belajar sebaik mungkin??..)


ye, kita kena ubah pemikiran kita..
sebab kita adalah apa yang kita fikirkan.. 
kalau kita fikirkan boleh 
kita boleh hampiri kejayaan..
hehe

so let's go change our mind...

dan jangan lupa untuk..


hurm.. aku ambil kesempatan ini untuk meminta maaf sekiranya 
sepanjang perkenalan kita di dunia maya ini 
banyak mengundang kesusahan dan keresahan..

dan kepada hencek..
kenapa saya semakin sibuk.. ??
ye mungkin ada benarnya apa yang hencek katakan...
tapi..
saya tak anggap itu adalah yang utama..
hurm..
saya lakukan kan ini hanya untuk dapatkan tempat di asrama...
(mungkin; diangap sebagai alasan)

p.s 1: saya selesa dipanggil apa sahaja asalkan ia adalah nama saya..
ngeee~~~

p/s 2: hurm.. hencek dah dengar ke lagu penyembuh rindu??

akan terjadi kan...

ILLYANI vs SHAFIQA

aku yang semakin penat,

 

No comments: