Jiwa Penuh Chenta

Friday, July 02, 2010

Bekas Hati Pecah Berderai


uwaaaa serius aku nak update blog.. tapi bila buka mati.. sadis.. hilang... tak tau nak tulis apa....

fikiran menerawang... ayat bukan puitis dan aku sememangnya bukan si romantis... hati semakin kecil dan dah pun pecah berderai...

aduyai, tolong la... bangkitkan semula jiwa aku.... payahnya mau jaga hati orang.... isk.....


nah aku lelong hati ini... buat la sesuka hati kamu2 manusia yang ada disekeliling aku.. ye, bekas hati aku dah pecah berderai... yang ada cuma serpihan... mahu apa lagi.. lakukan apa sahaja.. kuserahkan segala2nya... teruskan...

pijak hati ini lagi selagi kau mampu... tapi jangan risau.. aku wanita hebat.. mampu tersenyum taktala kau sedang menyakiti hati aku dalam diam... 

SILA TERUSKAN JANGAN PERNAH MAHU BERHENTI....

isk.. aku benci yang bermulut manis... 

yang sedih kot,


1 comment:

Aidy Shahiezad said...

jika kita pikir ia tentang kesedihan, maka kita nantinya akan tetap bersedih...

jika kita pikir ia tentang ketahanan, maka kita nantinya akan tetap bertahan...

akan tetapi,

pernahkan kita terpikir untuk cuba melawan ?? melawan keterbatasan yang kita sendiri tetapkan demi mencari sebuah kebahagiaan ???

sekian.. ;)