Jiwa Penuh Chenta

Sunday, April 05, 2009

paper maut!!!

salam rahmat!!

haha aku lepas dari paper maut ni pagi tadi tepat jam 11.00 pagi.. rasa nyer sem depan aku dah tak perlu nak hadap benda ni semua.. penat otak seh.. dah la aku jenis yang jarang nak berfikir.. kadang je nak pkir.. (pemalas betul.)

yang menjadi kerisauan neurotik aku ialah.. mampu ke aku nak dapatkan A untuk subjek paper maut ni.. bila difikirkan ngeri beb!! meraung jiwa remaja+awal dewasa aku nie.. huhuhu. persoalannya mampu ke aku?? bukan kah dah terlambat...

bukankah kita yang membentuk diri kita sendiri.. adakah ini yang aku bentuk.. uwaaa.. tak nak fikir leh kan.. hehehe

paper yang akan datang tamadun islam dan tamadun asia.. ambik la sejarah baper kali pun.. memanjang aku asyik lupa. lupa pada sejarah tapi sentiasa ingat pada kenangan bukankah ia sebahagian dari sejarah kehidupan kita juga.. hurm manusia mmg macam ni kan..

ntah.. moga aku terus berfikir dan berfikir... gud luck untuk dak2 UMT..!!!

2 comments:

anaklaut said...

salam...Illyani Ismail,

tq singgah dan sudi meninggalkan ulasan di anaklaut..
anaklaut sangat mengahrgainya..

- jinggo - said...

semuga hari ini kita lebih baik dari semalam.....