Jiwa Penuh Chenta

Monday, June 17, 2013

I-talk

sejak-sejak cik abang naik laut..

aku secara otomatik, ambik tahu hal2 laut..
cara buat panggilan guna i-talk
rindu tak yah kate la.

mula2 i-talk dia hilang, punya la susah nak dgr berita dari dia.
selang 4 hari baru leh dengar.

lepas tu bila mama dia pas i-talk kat kawan dia.
baru la dengar khabar berita dari dia.

untungnya aku.
walaupun dia tak call aku selalu.
adik-beradik dia ada je yg sms or waksap aku perihal dia
best kan?

rasa macam banyaknya kasih sayang aku dapat. perhatian semua-semua la.

moga, rasa ini sentiasa kekal. moga kalau berjodoh makin erat. kalau tiada jodoh, moga rasa ini sentiasa kukuh. semua kerjaNya bukan?.

dari selang 4 hari, aku mintak cal la aku selang 2 ari. tapi sekarang hari-hari dia cal.
rindu la tu? ke bosan kat sana.. haha laki, baik dia ngaku bosan dari rindu kan.

hehe apa-apa pun. aku semakin jatuh cinta. moga cinta ini akan berada dalam redha Allah dan ahli keluarga masing-masing.

doakan kami berjodoh ye.

macam abang dia kata "kalau dah tertulis di loh mahfuz, yani berjodoh dengan achik, abang bersyukur sangat-sangat"


moga. amin.


No comments: