Jiwa Penuh Chenta

Friday, June 01, 2012

bizi banyak!

lamanya tak up apa-apa kat sini.
masih ada yang membaca ke?

hahahaha sudah lari ye semua orang.

aku pura-pura bizi sepanjang latihan industri kat sini
perihal LI pun tak tertulis.
konon nak update setiap minggu. haprak! hampeh!

laporan log harian aku pun dah SEBULAN tak berhantar.

owh hari ini dah bulan baru.
maknanya nak masuk DUA BULAN la tak hantar ye??!!

haha teruk sangat pura-pura bizi aku nih.

entahlah. sepanjang aku LI yang aku pasti..
self disclosure sangat rendah. teramat rendah.

aku pilih untuk tidak bercakap sangat mengenai perihal diri sendiri.
sumtimes aku rasa mereka semua.. yang rapat dengan aku tak perlu tahu.

macam aku buat sekarang. aku nak korunk semua tahu.
tak perlu la tahu pasal aku.

hmmmmmm..

boleh?

tapi aku bosan sorang-sorang. aku boleh mati kutu lau tak bercakap dengan orang.

dan yang paling aku pasan.
aku lebih banyak berinteraksi dengan telefon gengam dari manusi!
sadis!!!! parah!!!


 

No comments: