Jiwa Penuh Chenta

Friday, December 06, 2013

Musim Tengkujuh

Dalam merungut-rungut semalam. Encik hati call. Guna no satelit.

Seminggu dah dia tak keja. Ombak besar katanya.

Dia tanya, ada aku call ma or aboh dia.. Aku cakap dua hari lepas baru msg. Tak call pun.

Dia risau. Belakang rumah pantai. Takut ombak besar jer.. Dia call ma dgn aboh tak angkat.

Aku cakap, tak pe nanti aku call ma. Jgn risau la.. Insyallah xde apa-apa.

Adat berumah ditepi pantai, bila-bila je boleh dilanda ombak.

Hmm... Moga semua selamat melepasi musim tengkujuh ni.

Moga encik hati pun selamat di laut sana.

P/s : sesi perkenalan antara dua keluarga dah selesai. Alhamdulilah.. Moga kami berjodoh dan direstu keluarga dan Allah swt. Amin.

No comments: