Jiwa Penuh Chenta

Friday, February 10, 2012

Latihan Industri (Minggu Pertama)

yuhuuuuuuu...

dengan ini saya sertakan laporan pada minggu pertama saya menjalani latihan industri... bla..bla..bla..bla...

haha okay, aku lapor diri pada 8 hari bulan chenta sepatutnya melaporkan diri pada 5 hari bulan chenta, disebabkan di wilayah persekutuan telah mengalami cuti yang berganda aku mula melaporkan diri pada tarikh 8 hari bulan chenta.

hmm.. sepanjang tiga hari.. eh dua hari setengah sebabnya aku tengah taip entry ni di waktu pagi jumaat.. haha bukan ngelat eh.. nak bagi reward tuk diri sendiri je dulu nih.. haaaa so far so okay la.. cuma next week litle bit nervous sebab aku dengan didi mula ikut kaunselor pergi keluar dari ofis tuk menjalani aktiviti kelompok dan bimbingan.

owh lupa nak perkenalkan didi tu partner aku dalam latihan industri ni. haa dia lah teman gaduh aku sekarang.. menghadap la tengok muka dia hari-hari.. hurm untuk tiga hari ni kami drive dari sentul ke putrajaya sebab rumah sewa yang kami cari tu belum dapat kunci lagi, barang masih ada lagi. so kena tunggu la.. kami duk kat area puchong sana tu dekat la sikit dari sentul ye dak.. haa didi la drive, aku leh drive tapi tak dak lesen.. hahaha

so, next week maybe akan duduk sendiri dan belajar untuk berdikari.. haha =) ngeeeee

No comments: