Jiwa Penuh Chenta

Wednesday, June 22, 2011

salam perkenalan...

"bila permukaan yang kau pandang..
kau tak akan nampak yang paling dalam.."

aku kalau senyum.. manis.
itu pasti.
tapi aku tahu kadang-kadang orang mengata belakang aku
"eh.. budak ni sombonglah. tak nak senyum.."
ha... itulah aku...
itu salam perkenalan dari aku.
best tak??



 

2 comments:

Sutera_suci said...

Saya tak bijak pandai tapi nak komen gak..hiks


Salam perkenalan yang abnormal.


Abes nanti kalau tak nak kenal, terbalik pulak..sengih-sengih kat orang tu?


hehe

Illyani Ismail said...

haha

eh, haha tul gak kan... sengih2 tuh makna nya tak nak kenal la... tapi sapa je yang faham dengan cara perkenalan sepreti itu..

hahaha