Jiwa Penuh Chenta

Wednesday, June 01, 2011

Allhamdullilah...

kepada encik anon\cik anon yang kat formspring tuh.... kau siapa eh?? lau kau kenal aku ce citer serba sikit tentang aku.. nak tau gak...  nah entry nih tuk kau...

ni update seminggu punya.. hahaha... [gua tak der citer nak citer kat lu... so bersawang la blog nih selama seminggu....]

kepada sayang2 saya... [madiha,pija, shikin, suhaili, siew ling, naim dan pian]
thanks sudi bersekang mata dengan aku.. sudi mara aku.. sudi terima aku seadanya... sudi buat jadual untuk  aku. sudi menggila dengan aku... semua2nya... hehehe kita dah macam adik beradik bak kata shikin..  tapi aku anggap kita lebiih dari adik beradik.. hey.. cubit peha kiri.. peha kanan terasa tau....

sila buat perkara yang sama next semester okey... lau tak buat tak mau kawan lagi.. haha [ugutan nih]

kepada Mama..
NAH... janji dah ditunaikan... yes, agreed... nak kan sesuatu perlu korbankan sesuatu....bukti ada depan mata. dan sabar itu memang INDAH....



 

No comments: