Jiwa Penuh Chenta

Monday, March 14, 2011

sejarah

ok. tanda-tanda stres salah satunya adalah "BERHIAS" hoh.. seminggu dua ni aku rajin sangat berhias.. stres ke?? haha sikit jela.. bohong kalau tak stres kan.. owh ye, sebelum aku terlupa..

1.selamat pengantin baru rashid dan isteri.. 
semoga bahagia dan kekal dunia akhirat.
2.selamat bertunang buat Juang dan pasangannya.. 
semoga bahagia dan kekal dunia akhirat.
3.selamat bercinta buat kakak dan pasangannya.. 
semoga bahagia dan kekal dunia akhirat.

hurm.. sambung balik kisah stres tadi, hoh yela. stres la jugak.. kerja selalu sangat bertangguh.. my dear, asik cakap, "kalau nak jadi macam sem lepas, buat la" hish... dun wan la.. aiyarkkkk... tadi aku singgah pantai dengan didi [adik sepah-sepah aku tuh] haha.. dia ajak, so ikut jela, karang nangis. haha.. er..er.. ok, ombak memang menakutkan, panas weh, berpeluh aku, silau mata aku... kes tsunami di Jepun.. er.. masih panjang lagi umur aku rupanya.. amin.

masa duk lepak-lepak, layan perasaan, tetiba ada satu ayat adik cakap, dan aku ambil kisah.. ayat dia tuh biar aku simpan erat-erat dalam otak. ayat itu jugak sedang merobohkan tembok ego aku.. "sama je, untuk jadi macam ni, aku korban macam-macam"  dan secara tiba-tiba aku teringat kata Qhazi kat aku, "dia tak de menda, kau je fikir bukan-bukan" hoh yela..[apa yang sama?? haa itu rahsia, lau faham.. senyap2 eh..]

okeh, biarlah orang nak kata pe pun kan.. just be self.. tetiba lak nak layan cite "playfull kiss" suka citer tuh... ngeee.....

er... eh bukit puteri tu  ntah2 dear tak pernah pergi jugak kot.. haha arghhh kuat nganjing tul.. tak pe, nanti ai pergi tempat lain eh.. grrrr....



p/s: buat mereka;
Bahagia itu bukan hanya di hujung jalan 
tetapi bahagia itu ada di sepanjang jalan.
p/s/s: lepas ni gi mana-mana tak leh uplod pic dah.. ada orang suka nganjing aku.. haha
p/s/s/s: facebook dah deadactive.. hoh
p/s/s/s/s: aku rindu bau minyak petrol.. hahaha syiall nguh... 

2 comments:

Emma Muzaffar said...

Patut lah aku carik td xder ... ingat nak tag name ko kt event Rayyan 1st party ... huhuu btw, asal deactive weii ?

Illyani Ismail said...

haha stdy2... ekek.. konon....