Jiwa Penuh Chenta

Tuesday, October 20, 2009

SMKPT SPM 2003 REUNiON

KEPADA DAK SKOLL AKU YANG DIHORMATI....
AKU N SAFIKA MENJEMPUT KORUNK UNTUK MENGADAKAN REUNION

DIBAWAH NI ADALAH TARIKH DAN TEMPAT, SEBARANG KEMUNGKINAN YANG BERLAKU BOLEH LA HUBUNGI AKU OR IKA...

TARIKH: 8 NOV 2009
(BOLEH TUKAR SEBAB KITA MASING2 ADA EXAM)
*TARIKH NI ASAL NYER SAFIKA YANG RANCANG TAPI AKU SUH DIA TUKAR SEBAB KEBANYAKAN DARI KITA STILL BELAJAR LAGI... N DIA SUH AKU TANYA KORUNK BILA KORUNK DAH BALIK KE SARANG (RUMAH) KORUNK.... HAHAHAHA

TEMPAT: SUNWAY LAGOON
(BOLEH TUKAR GAK, KALAU ADA TEMPAT LAGI MENARIK)
*JANGAN KAT KUBUR SUDAH...

PEMBAYARAN: SENDIRI2 TANGGUNG

APA YANG KORUNK DAPAT: BERGAMBAR DENGAN WANITA CANTIK SEPERTI AKU... HAHHA BERGELAK KETAWA DAN BERMAIN AIR.. SERTA MENGIMBAU KENANGAN LAMA...

CONTACT AKU OR IKA:
DISEBABKAN AKU POST KAT BLOG SO NO FON TAK BOLEH BAGI...
KORUNK JUST TINGGALKAN EMEL KORUNK NANTI AKU BAGI NO FON KAT EMEL KORUNK... :)

BLOG SAFIKA LAK DI http://thelifeofika.blogspot.com/ DENGAN DIA PUN KORUNK LEH HUBUNGI SEKIRANYA KORUNK MERASA SEGAN OR TAKUT NAK HUBUNGI AKU.. HAHAHA

HAHAHHAHAHA WEI JUM ERK...

AKU BALIK KEY ELL DALAM 12 HB NOV.....
KORUNK BIS EXAM N FREE BILA??

REPLY A.S.A.P
n INCLUDE UR EMEL LA IKA MINTAK NAK ADD KORUNK LAU ADA YM...K
*KALAU ADA SAPA2 YANG AKU TERTINGGAL KORUNK ROGER AR ERK...

YANG BAIK DATANG DARI ALLAH, YANG BURUK DATANG DARI AKU....

PEACE NO WAR.... BEBEH...

HOPE DAPAT JUMPA KORUNK....


No comments: